فیلم مرد بازنده

فیلم مرد بازنده مهدویان بر اساس واقعیت نیست + گریم متفاوت جواد عزتی

1 بهمن 1400
۰ 245 بازدید

فیلم مرد بازنده

 

فیلم مرد بازنده : کامران حجازی یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان، یکی از آثار راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد که برخلاف برخی اخبار منتشر شده، داستان این فیلم برگرفته از پرونده‌ای واقعی نیست.

او درباره آخرین وضعیت این فیلم اظهار داشت:« هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی این فیلم به اتمام رسیده و در موعد مقرر نیز تحویل دبیرخانه جشنواره فجر شده است.»

حجازی درباره تأثیر زمان فشرده بر کیفیت کار گروه بیان کرد:« فشار کار زیاد بود، به‌خصوص که این پروژه یک پروژه پر لوکیشن در تهران و مازندران بود و این کار ما را سخت‌تر کرده بود. خیلی‌ها فکر نمی‌کردند ما بتوانیم این کار را به جشنواره برسانیم. علیرغم آنکه زمان بسیار کمی تا جشنواره داشتیم، اما همراهی تیمی هماهنگ که حاصل سال‌ها کار مشترک بود، موجب شد در عین سرعت عمل، همه‌چیز با دقت، آرامش و انسجام خوبی پیش برود. قصه فیلم و آنچه در ذهن مهدویان بود بسیار پخته و شکل‌گرفته بود. زبان مشترک میان اعضای تیم باعث شد تمامی مراحل پست پروداکشن در عین دشواری، همزمان با تولید و با دقت بالا طی شود.»

 

گریم متفاوت و سنگین جواد عزتی در فیلم «مرد بازنده»

جواد عزتی در فیلم مرد بازنده

این تهیه‌کننده درباره ترکیب بازیگران «مرد بازنده» و حضور جواد عزتی در نقش یک کاراکتر ۵۶ ساله در این فیلم گفت:« جواد عزتی یک بازیگر توانمند و استثنایی است که هر نقشی را می‌تواند به خوبی ایفا کند. عزتی در این پروژه گریم سنگینی داشت که تقریباً روزی ۵ تا ۶ ساعت زمان می‌برد. این نقش، نقش بسیار پرچالشی هم برای این بازیگر بود. در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی دیگر بازیگران این پروژه هستند.»

 

منبع: خبرگزاری مهر و سینماتیکت

به این مطلب امتیاز دهید

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(